lördag 14 april 2007

fortfarande trött.


Förstår inte vad det är med mig nu för tiden... Är så fruktansvärt trött hela tiden! Å NEJ jag är inte gravid!


Vi är ju förståss ute mycket. Men det tycker jag att vi är för jämnan. Vill bara sova. John åkte ner till kyrkan å skulle spela lite kort med grabbarna. Han hade tänkt att vi skulle kolla på nån film, men jag sa åt honom att åka ner istället för jag ska gå å nanna snart. Hoppas att jag är piggare imorrn.

Men en såååå underbar dag vi har haft!

Efter Leias sovstund så gick vi till farmor (Leias)Satt i solen där en stund. Sedan åt vi grillade godsaker. Gick sedan hem igen då jag är sååå trött. Satte oss på våran veranda en stund å Leia satt i sin gunga, å gapskrattade som vanligt!

Åhh lilla skrutt. Saknar dig så fruktansvärt mycket när du sover!

Efter en ganska bra stund i gungan tog jag å Leia oss ett lååångt bad. Sen var det bara på med pysijamasen å fram med vällingen. Hon somnade relativ snabbt, på ca 30 min... Det är ju bara såå irriterande med barnen utanför som skriker så man tror att taket ska flajja av. Men man får väl bara acceptera att dom leker, Leia kommer väl dit så småningom med.
Hon somnade tillslut iallafall.

Å nu ska det bli skönt att smyga upp å förhoppningsvis kommer jag att somna snabbt! Å så kan man ju hålla tummarna på att JUST inatt så börjar Leia att sova HELA nätter....
Det är ju inte så att hon vaknar på natten. (Bergis så kommer hon att göra det inatt bara för att jag skriver så här. I´ll take that risk) å tycker att hon har sovit färdigt.(ska förmodligen inte skriva så här...bergis kommer hon att g, det är bara att gå in å stoppa in nappen så somnar hon om. Men skulle vara så skönt om man fick börja sova i sådär 8 timmar i sträck utan att bli väckt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej min älskade lilla dotter, Det är så roligt att läsa Dina anteckningar och känna igen sina små önskningar. När de små ligger och sover vill man att de är vakna och när de är vakna ser man kanske fram mot en litetn sovstund. Gissa om Mormor längtar efter sin lilla Leia sötnos. Kommer snart över hoppas jag. Arbetar ju hela dagarna så det är inte så lätt då man kommer hem att sätta sig i bilen! Vill dock träffa er helst denna veckan. Puss o kramar Mormor