torsdag 12 april 2007

full rulle!!


Puhhh full rulle idag! Men det har varit en rolig dag vill jag lova!


Det började såklart med frulle. Sen i stort sett direkt efter det bar det av ner till stationen för att ta pendeln in till. Där mötte vi upp Maddie å hennes ena dotter Mathilde som är något yngre än Leia. Strosade runt lite... när vi var inne på ZARA så såg jag hur Leia nästan hängde ut ut vagnen, inget ovanligt tänkte jag då hon brukar sitta så. Men Maddie la en blick å sa, Leia sover...


Hmmm det var väääldigt länge sen hon somnade sittandes.. å dessutom var ju vagnen framåtvänd... så det var ju bra. Då vet jag att hon KAN somna så. Men å andra sidan var ju kl ca 12 då. Det är ju hennes tid att slagga....


Så vi knatade på till kultur huset, Maddie sa att det fanns nåt lekrum där..(för barnen)

Väl inne så satte vi oss för att äta lunch på restaurangen. Leia sov som en stock... Trots allt ljud. Väl klara med maten så gick vi å letade upp lekrummet. Då vaknade hon förståss, så det blev lunch för henne innan.


Å jag skojar inte, vilket SUPER ställe både Leia å Mathilde storm trivdes å JAG med...Maddie med såklart. Det var ett super stort bibliotek, med en "hörna" för de minsta. Att man har missat att det fanns, perfekt när man e inne i stan. Bara att gå in där så hon kan leka av sig lite. Å inte minst skönt för en själv! Vi var där i nån timme. Sen gick vi runt lite till. Men som vanligt hittade jag inget...


Väl hemma i tumba centrum så kollade jag in lite snabbt på HM. Provade en svart klänning från MADONNA´s kollektion. Satt perfekt! Så den tog jag på stört. Kanon, då har jag något att ha på mig imorrn när jag ska på en liten tillställning som den blivande bruden ska ha...(bröllop den 28:nde april.)

I centrum mötte jag dessutom en av Johns kusiner.. hade köpt en sulky på babyproffsen, nån kampanj... ord pris 1500kr å nu 795kr. Det tackar man inte nej till. Så de släppte av mig å Leia hemma innan de åkte till kusin Jennys föräldrar, jag å Leia ... eller JAG kastade in både henne å mig själv i bilen å tröck gasen i botten å hoppades på att hinna till just babyproffsen..planeten i länna. Å ja jag hann! Tur var väl det annars hade jag nog hängt på dörren å tvingat dom att släppa in mig. Vi köpte den bruna modellen å gissa om Leia älskar den! Hon vill bara sitta där i hela tiden...Perfekt köp alltså!


En fullspäckad dag vart det. Men det är roligt. Får se om jag hör nåt av Emma å Erika (mamma gruppen) då det var tänkt att vi ska besöka lekslottet imorrn. Hoppas på det.



Nu ska jag slänga mig i soffan!



Ha´re

Inga kommentarer: