onsdag 18 april 2007

Körde sten hårt igår!!


Jag åkte till träningen igår iallafall. Var lite seg men tog mig i kragen! LIKA BRA ATT KÖRA PÅ..BARA NÅGRA FÅ GÅNGER KVAR INNAN SOMMAREN.


Det var en tjej som har tränat ett par gånger men jag har aldrig liksom lagt märke till henne förräns igår... Jag säger bara det..det var himla svårt att hålla sig för garv. Hon var inte så "fit som i videon... men hon verkade tro att hon var med i den.....Call On Me. Herregud, det såg bara sååå kul ut. Kan ju knappt hålla mig för garv när jag tänker på det. Hon tänkte verkligen på hur hon såg ut istället för att bara köra loss liksom...


När jag kom hem så hade John lagt Leia, skönt! Så jag hoppade in i duschen direkt å sen kollade vi på Desperate housewifes.


Satt å pratade ett bra tag i soffan efter det. Om släktingarna å så....


Efter det dunsade vi ner i sängen bägge 2. Leia vaknade till ett par gånger inatt, men inte undra på det. Hon är ju super täppt i näsan pga alla tänder som e på väg upp. Kl strax före 06 tog jag in henne till oss. Vi vaknade inte förrän kl 08.30 nästa gång...eller JAG vaknade inte förräns då, rättare sagt... TUR att Leia har lärt sig att ta "fötterna först"...när man ska klättra ner från saker. I det här läget var det sängen... Jag vaknade av att hon står å plockar med mina saker i sängbordet... Då e man trött om man inte reagerat att hon tagit sig ner från sängen själv.. hon brukar annars sitta å pilla mig i ex vis ögat när hon vaknar. Undrar om hon gjorde det nu med, bara det att jag inte reagerade å hon tröttnade....


Idag har vi inget planerat. Inte nåt på hela veckan! BORING!!


... vill bara att hon ska bli frisk!

Inga kommentarer: