fredag 13 april 2007

Lekslottet

Blev en händelserik dag idag me!

Först ner till centrum å byta lite kläder,mötte samtidigt upp Emma å dottern Lea. Efter en stund kom även Erika med sin son Seth.... Hon är gravid!!!! Grattis igen om du läser detta. (hoppas att det e ok att jag skriver detta)

Vi åt lunch på fiket där vi brukar va. Den gooodaste focaccian vill jag lova! Efter det bar det av till lekslottet. På vägen somnade Leia å Lea men Sethan ville va vaken! Väl framme vaknade Leia till liv efter ca 30 min väntan.... Men sen blev det full fart på lilla donnan! Riktigt poppis blev det för alla barnen (å även för oss vuxna) Känns som man längtar tills barnen blir lite större så de får leka bland hopptornen å de stooora å branta rushkanorna! (inte säker på stavning) orkar inte kolla upp den...

Vi gick därifrån lite efter kl 15. Vi kom dit ca 13. 2 timmar fick men leka sen kostade det 15 kr/timme tror jag att Emma nämnde något om. Men 2 timmar blev lagom tid för oss. Nu är vi hemma å jag ska fixa lite middag. Kl 19.30 är det dags att gå ner till svärmor. Ska på en "för bröllops fest..." Vet inte vad man ska kalla det egentligen. John stannar hemma med Leia.

Så ja det blir nog sent ikväll.... man har blivit en bizzy en känns det som, när man har haft flera dagar på raken som vart fullbokade med händelser. Men det e kul tycker jag, då känns det skönare att bara vara all alone hemma i nån dag. Mer uppskattat så.

Nää nu är det nån som drar i mig..Leia vill säga.

Ska som sagt fixa nåt att äta till middag.

Lägger upp lite bilder från dagen senare..

tjenis tjenis!

Inga kommentarer: