onsdag 11 april 2007

Nu vet jag nog på ett ungefär hur DEN HÄR bloggsidan funkar...


Tar ett tag att sätta sig in i den.. men det ska nog funka det med!



Leia somnade för ca en timme sedan så det är nog dags för mig att börja förbereda middagen lite. Min syster Tina med familj kommer över en stund. Ska bjuda på en inte allt för komplicerad rätt...nämligen crepes. Gjorde det häromdagen å det vart så himlans gott. Med champinjon stuvning i å lite vitlök...smmmmmarrigt värre.


Det fanns inget fotoalbum att använda sig av på den här sidan så jag få nöja mig med dom som får plats i inläggen.


Imorgon ska jag eventuellt in till city med Maddie å hennes ena dotter Mathilde, om vädret tillåter. Men är det som idag så funkar det. Blåste mycket men det var varma vindar... Leia ser FÖR rolig ut när hon sitter i vagnen å en hård pust kommer emot henne... börjar sprattla å veva.. hahaha. Ja hon tycker ju själv att det är ganska kul faktiskt.


Nä nu ska jag börja vispa smeten till crepsen så det är gjort. Ingen tid för scrapping idag minsann...


visar därför gårdagens verk...




C U!

Inga kommentarer: