torsdag 19 april 2007

Träna idag igen..


Ja då var det torsdag å dags för den tuffaste träningsdagen på hela veckan... Det är upp å ner på golvet i ett himla tempo...Men alla vet ju att det är skönt när det väl är över. Så jag ska väl klara av den här gången med..levande, fast det inte känns så när man väl är där å svettas!

Idag var bilen hemma.. trodde att John tagit den till jobbet, men tydligen så tog de Ninos bil... goodi goodi. Eftersom vi var tvungna att bege oss ner till C idag för att inhandla fler näsdroppar. Det regnade ju inte lite heller när vi pallrade oss upp ur sängen (vi = jag å Leia) kl 10.29. Tog sovmorgon idag. Hon vaknade vid strax före kl 6 å var uppe å härjade men jag gick INTE upp. Tillslut kunde hon tänka sig att somna om bredvid mig, tur var det, kände mig som en zooombie. Så det var en välbehövd sovmorgon för både henne å mig känns det som.

När vi var nere i C så gick jag in på kappahl å lämnade tillbaka ett halsband...ville inte ha... men jag fick däremot syn på ett par tuffa solglasögon! Sånna stora som jag annars ser ut som en fluga i... men som här funkade. Kände mig faktiskt väldigt bekväm i dom. Så det blev nåt till mig idag igen.... får lugna mig med shoppandet lite nu tror jag, men det är ju bara sååå skönt när man hittar saker man vill ha utan att i stort ha letat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan inte du lägga ut en bild på dig i brillorna,jag vill se om du ser "flugig" ut :-D

Storasyster