måndag 23 april 2007

UPDATE:


Jaha vad har nu hänt under helgen.....för er som undrar.


lördag: Åkte ju då till skärholmen c å hade tänkt att shoppa lite..hittade inget som vanligt.Åkte sen över till svärmor å åt samt fika....Kom hem ca 20. Så det var bara lägga Leia på direkten.


söndag: Upp ur sängen ca 09. åt frukost å så. Satt i bilen vad 10.30 påväg till farsta c. Där John kände sig som en kärring....(hans egna ord) Han shoppade loss ordentligt, kom hem med 5 par skor...jag hade då bara handlat en jacka...å ett par promenad skor..hmmmmm. Tll Leia hittar jag ju förståss saker... jätte tuff tröja från kappahl. 1 par sandaler å ett par jympisar från skopunkten.

Sen bar det av till min mamma. Vi åt mumsig lax med potatis. Mammas mat e alltid bäst!

Do U here it mum!!!


Idag har jag varit internet lös heeeela dagen. Man är ju inte liite beroende..hemskt egentligen.

Tråååååk väder me. Leia tycker det är lagom kul att va inne. Håller tummarna för imorrn.


Si´s här kommer brillorna... å jag!.



Renate!! If U read this. Thank U SO much! Halsbandet var såååå fint å jeansen satt perfekt!

Leias tröja var jätte söt! Mamma hälsar å tackar jätte mycket! Hon blev oxå jätte glad! Jätte fina saker fick hon! Jag ska ge henne din adress. Hon ville tacka själv.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Satan i gatan vilka jäkla snygga brillor!! Vart kan man köpa?! JAG VILL OCKSÅ HA!!!!!!!!
By the way, har du gått och börjat prata som Silverstedt? Mycket blandat med engelska och svenska va? ;) KRAM!!! //Nattie (the one end only) hihihi!

Anonym sa...

ja det har blivit lite blandat på sistonne...mmm att va silverstedt kan aldrig va fel...haha!

Brillorna köpte jag på lindex faktiskt. Mycket nöjd.

kramis Tess

Anonym sa...

Mmmm,som vi säger i Silverstedtsläkten - Nu ska jag be min HUSBAND att köpa till MIIIG,ha ha haaa:-)
/Sis

Anonym sa...

Glöm inte Thes att ge mig adressen till Renate. Vill så gärna tacka henne för de två så fina armbanden samt halsbandet jag fick. Verkligen fina!
Kram Mamma