tisdag 15 maj 2007

atchooo!!


Här är det en förkylning på G.. Jag är så täppt så täppt. Hoppas inte att Leia blir smittad bara, det finns inget värre än när hon e förkyld (eller .. jo det finns det nog..) tycker så synd om henne bara.


Igår när Leia sov så kom Johns faster upp med Johns kusins barn Ninos. Hon var barnvakt å då hennes dotters son.. Johns kusin, för er som inte hängde med, eller orkar tänka. De var iallafall här i ca 1 timme. Leia vaknade när de kom, av ringklockan.... Hon var sååå blyg, släppte mig inte första kvarten, lilla snuttan. Men sen lekte dom. Ninos e en riktig liten vilding! Han blev alldeles till sig av alla leksaker. Han har aldrig varit uppe i Leias rum förrut. vi har bara varit här nere när de har kommit på besök, men det var ett bra tag sen sist.


När de hade gått så åt vi lite mellis å sen knallade vi ner till lövhplmens lekpark en bit härifrån. Den är lite större än den vi har här utanför. Där filmade jag lite grann... Du ser filmerna ovanför detta inlägg.. (2 st) Sen gick vi hem å lagade lite psta som Leia säger.. (pasta) Hon e lika galen i det som jag.


Återkommer senare ikväll om dagens händelser... Inget speciellt, men någonting ska jag skriva...

kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman så synd att Du är snyld!! Hoppas det går över till på fredag om jag kan komma till er? Vi hörs innan i alla fall, längtar efter att se er alla! Kram Mommo

Therese sa...

Klart att DU ska komma på
fredag!!

kraaam