torsdag 10 maj 2007

Baka baka baka...

Jahapp.. Idag slog vi alla 3 upp ögonen kl 8 i vårt sovrum..( Leia bar jag in till oss inatt...)

Det tog lite tid för pappa John att fokusera å verkligen förstå att kl var faktiskt 8... å den tiden ska han sitta i bilen påväg till arb... efter 10 min var han på sin plats..i bilen. Hans ord innan "hejdå" va: Just det det är min tur att ha med mig bakat imorrn......



Med andra ord.." Moa" ska baka idag.. Men det gör inget, tycker att sånt är skoj. Värre svar fick jag när jag ställde frågan... till hur många pers ska jag baka.... John svarar.... vet inte.. Å dörren stängs. Ehhh jaha där sitter jag mitt i sängen å kliar mig i rufset..



Väl nere i c bestämmer jag mig för att baka dubbelsats av kanelbullar å muffins.. kan vara bra att ha hemma i frysen med! När vi står å väntar på bussen hem från c ringer Bella.. Johns kusin. Hon e med där, hon kom med hem på en kopp kaffe.


Kl ca 12.30 somnade Leia som en stock å ja nu sitter jag här.. som alltid när hon sover. Datorn är ju som en slags magnet då. Det är nog en bättre idé att börja baka istället...




Kommer med en UPDATE, om hur bakningen gick å utseendet....




ta´ta så länge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman har köpt en liten MEXX tröja idag som var såå söt till Leia och Malin, hoppas de kan ha dem för stl var ok. Då jag ser på Dina bullar blir jag litet avis måste jag säga såååå fina. Spar en tills jag kommer! Kramis från Mammis till er alla