måndag 21 maj 2007

MÄRKLIGT!




Så skumt!!





Inatt vaknade Leia 2-3 ggr på raken.. Eller ja vaknade gjorde hon inte, hon liksom gnydde till. Drömde något läskigt tror jag..





Men iallalfall, när hon då vaknade för 3.dje gången på en timme så föll hennes drömfångare ner i golvet. Den hänger vid fönster handtaget å kan omöjligt ramla! Den hänger som på en krok i en ståltråd. Men den föll iallafall. Efter att jag hade hängt upp den så vaknade hom inte mer på hela natten...Visst det kan vara en slump, hon har ju sovit hela nätter nu i några dagar. Men det var som att den verkligen "fångade" drömmen. Förstår ni vad jag menar...





Rätt häftigt men oxå lite kusligt...







Bild: eget collage med bilder från google

5 kommentarer:

Anonym sa...

Spooky!!! Men det brukar nog vara så i ungefär Leias ålder,vakna av drömmar,vill jag minnas :-(
Har för mig att jag dessutom läste det i ngn (Anna Wahlgrens?) barnbok

See youuuuu/Syrraaaaaaan!

Anonym sa...

Hello tess just to say i like to read laias blogspot everyday the pictures are very nice , leia look like you soo much ,take care and i would like to say hello to your mom tess take care and have a great day .from me with no name :::-)))

Therese sa...

ohhh i´m sooo happy that u are reading here .. "no name"
hehe!

Anonym sa...

yes i am me with no name (hehehe)i will send someting to leia next week ok she is soo cute on all pictures , she should be a model ... heehhehehehehhehe from me >>(no name )

Anonym sa...

Lilla Leia drömde nog om indianerna i Grand Canyon där jag köpte hennes drömfångare! De såg litet läskiga ut så Mormor förstår hennes oro. Bra att drömfångaren kom på plats så Leia fick sin söm! Kram Mammis