onsdag 30 maj 2007

sysslolös...


... Nej då, alla dessa bloggar som jag har under mina favoriter på min dator tar ett tag att bläddra igenom.. men det e bara så kul! Särskilt roligt är photoshop bloggarna, mycket tips å tricks. Alltid lika kul att lära sig ngt nytt. Men nu har jag bläddrat igenom lite å till å med hunit göra en bild... se nedan. Å Leia har bara sovit i ca 30 minuter så jag har MUCHO egen tid kvar... Man ska väl inte säga för mycket nu antar jag då vaknar hon bergis.


Ska snart hugga in på en nybakt kladdkaka med lite smak av apelsin som jag slängde ihop efter frukosten... tänkte att ha ngt gott att bjuda på om ngn tycks dyka in på fika... Mina bullar finns oxå kvar i frysen.. men alltid roligare att baka nytt... inte minst till mig själv.


ooops. ringer på dörr´n...


återkommer...


5 kommentarer:

Anonym sa...

Ring på dörr´n, men tyvärr var det inte Mammis. Jag kikade in i Din blog och det är lika roligt som alltid att se alla fina bilderna Du konstruerar. Duktig min lilla gumma! Glöm inte att jag vill ha en bild på tavlan som jag kan skriva ut! Puss Mammis

Anonym sa...

Åhhh vilken fin bild på Leia!!!Kan inte mamma skriva ut den till mig!Vill ha den i mina svartvita ramar!!!

Anonym sa...

Vilken fin bild pa leia , mycke mycke fin Kram av mig

Therese sa...

*snyft* nee det va inta mammis som plinga på.... Vi saknar dig, du MÅSTE komma snart...Leia går omkring å "mommoár" ständigt.

Sussi/elitidrottaren... Kan mamma säkert.. jag kan maila den till henne så får hon den utan snörena runt...

Anonym sa...

Va, elitidrottaren,ngn pratar med mig?:-))
Ja,gör det så blir jag sååå glllllaaaaaaaad!

Kraaam