torsdag 24 maj 2007

Syster dagar...

bild: jag. Leia å Malin
Igår... (onsdag) åkte jag å Leia till årsta havsbad för att hälsa på min äldsta syster..Sussi.

De har fått en sån super stor studsmatta av mamma. Den var super populär. Leia älskade den. Hon sprang på den så jag fick springa runt den å passa så att hon inte skulle ramla ner. Själv hoppade jag lite, lite halvläbbigt, men framför allt jobbigt! Tog ett par bilder när syrran hoppade...mycket vackert! hihi. Kl ca 17.30 åkte vi därifrån till Nathalie å fikade en stund! Blir ju inte att man ses så ofta nuförtiden. Men snart tjejjor är det den 5 juni...vi har bestämt att varje år den 5 juni SKA vi ses å hitta på ngt skoj.. iår ska vi bowla å avnjuta en smarrig middag på ngt mysigt ställe. Vid ca 20 kom vi hem helt utmattade bägge 2.


Idag: "minsta" "kortaste" syrran kom hit med sina barn Leo å Malin kl ca 09 ..för att vara exakt.. 2 min i 9! Vi skulle besöka lekslottet. Vi gick härifrån ca 09.40. Väl framme så var det full fart.. även på oss.. syrran å mig. Vi klättrade runt mer än barnen ett tag. Det var super kul!! Vi åt lunch och lekte lite till efter det. Sen begav vi oss hemåt. Stannade till vid en lekpark här intill för att invänta att Leias farmor skulle komma hem så vi kunde ta en fika där... SEN gick vi hem å lagade middag. Kl 19.20 åkte dom hemåt å Leia fick sig ett bad. Slocknade nu kl 21.

Puh nu har min trötthet från idag kommit ikapp. Känner mig helt slut. Inte nog med att man har haft fullt upp utan det har ju varit super varmt ute! Skönt! Nu ska jag kasta mig i soffan å kolla på tv!


tjenixen.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Var en jättemysig dag, tack för det till Er båda från oss tre. Kramar

Therese sa...

tack själv! Tycker att vi abolut kan hitta på flera liknande dagar..

Anonym sa...

Puhhhh! Skönt att ingen bild på det studsande monstret finns att beskåda :-)

Therese sa...

hehe.. vänta bara.. Jag har en plan..

moahhhh!!

Anonym sa...

Verkligen JÄTTE KUL...

:0