söndag 17 juni 2007

regn regn å mera regn...

Inge kul alls! Alla 3 har vi haft VÄRLDENS tråkigaste dag känns det som. Å nu är klockan helt plötsligt 20.30. Tiden gick ändå fort fram..fråga mig inte vart den tog vägen.



Så är det måndag imorrn igen.... Inget planerat i veckan...hoppas på fint väder några dagar iallafall.. har inte kikat på vädret...

Eller jo på fredag,midsommar afton kommer ev. en av Johns kusiner hit m fru. Tänkte att vi skulle äta lite gott här då.





Staketet blev färdigt igår me. Har inte gått ut en endaste gång idag pga det trista vädret. Men imorrn SKA jag ut å kika.. jaja jag vet, bara att ta typ 8 steg från dörren så står jag utanför den nybygda grinden/staketet. HMMM imorrn får det bli.



Ska kolla lite på om det går nå´t bra på tv´n nu.



hörs!

bilden är från vårt bröllop

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jo tack,jag VET att det har regnat..har tillbringat hela dagen på Eken Cup -men jag hade gummistövlar och låååång regnrock :-)
Victors lag vann B-finalen,behöver jag säga att jag är hes? Gå in och kolla på cupens hemsida,se "fältrapport 17 juni" tror jag,dag två iallafall-där är Victor på bild när han gör ett av sina mål-coooool bild!
Kramisar/Sussi

Anonym sa...

Å vi har haft en liknande dag, riktigt ruskväder.
Ha det gott...

Anonym sa...

FINT FOTO JAA MAN MINNS DEN DAGEN ,DET VA SOM IGAR MAN VA PA ERAN BROLLOP, VI HORS ,,,,,,,,JAG MED INGEN NAMN HEJ HEJ KRAMAR

Anonym sa...

Hoppas att du får en bra dag!!

Anonym sa...

Hej gumman, Jag vet att det regnade också ska gudarna veta! Var ute med Ebba i det ösväder, man blir vacker av att gå ut i regn, borde kanske varit ute längre. Jag såg bedrövlig ut då jag kom tillbaka! Fel på spegeln antagligen!! Kram på er från Mommo