fredag 1 juni 2007

Juni månad...

hmmm inte sol å sommar ännu....





Usch tanken på att jag bara har ca 2 månader kvar hemma börjar tränga sig på. Tänk att skruttis ska in på dagis´, får besked om vilket hon kommer in på nästa vecka....


Trodde inte att jag skulle känna så här.. jag ska liksom vara borta ifrån henne å vise versa i väldigt många timmar. Huuuaaa. Försöker att intala mig själv att det är ju normalt...de flesta barnen går ju på dagis å dom tycker ju att det är jätte skoj, leka leka leka...! Jag minns, ja när jag gick på fritids...att det var super skoj! Det går säkert bra..men det känns VÄLDIGT konstigt..att vår lilla tjej e ganska stor! *snyft*





Men det e ganska lång tid kvar... förhoppningsvis drar vi iväg på en resa någonstans innan... jaja nog om det.





Idag är det FREDAG!! Inte så stor skillnad för mitt vardagsliv..förutom att John e hemma. Imorrn ska vi förmodligen dra iväg å fixa pass till oss alla 3, så vi har det gjort. Smidigt e det ju nu iallafall... allt sker på plats, men det kostar mer med... 1200 spänn för oss 3.. Ska bli skoj å se hur Leia kommer att se ut på kortet i hennes första pass.





Idag till lunch gottade vi oss med pannkisar, sylt å vaniljglass. Yummie!





Nu sussar Leia gott, å jag sitter här. Hon sov inte alls bra inatt, vaknade typ varannan timma å jag vinglade in i sömnen å stoppade om henne. Märkligt! Igår natt sov hon däremot från kl 20 till 07.30, vaknade inte en enda gång. Känns så himla skönt med sådana nätter. Jag känner mig pigg å utvilad. Men idag känns det verkligen att jag inte har sovit så jättebra. Känner mig inte super-duper trött utan bara lite ........ "vill ligga nerbäddad i soffan å kolla på film" .... får se om jag tar mig en tupplur i soffan. Men vill liksom inte looosa min egna tid. Bara så skönt att sitta å surfa lite...vi får se hur jag gör...



Inga kommentarer: