onsdag 27 juni 2007

Mysigt mé regn... ibland..


...men nu ska ju då det här hålla i sig i ett par dagar har jag hört, mindre kul.


dag har jag å Leia haft det riktigt mysigt här hemma. Vi har lekt å busat massor så till å mé jag behövde sova efter lunch. Till mellis blev det till att kapa upp den jätte stora vatten melonen som farmor (Leias) köpt till oss. Jag avnjöt den med en skiva feta ost till medans Leia nöjde sig med enbart melonen. *shlurp*


Ngt annat har faktiskt inte hänt här hemma... Ja som e värt att skriva om.....


Får se vad som händer de närmsta dagarna om regnet nu fortsätter... kanske våldgästar grannen ngn dag så barnen kan leka ihop.


Annars ha´re.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söt liten tjej!! Hoppas att melonen smakar, lät spännande med feta... Kramiz och tack för kommentaren ;0)

Anonym sa...

Vilken stor vattenmelon!! Mina barn är helt tokiga i det! Men en sån stor melon har dom inte fått;-) Mvh Carro

Anonym sa...

Mums vad smarrigt!

Vi myser i regnet vi med. Michellas sommarlov har börjat så vi har 8 veckors mys framför oss...

Mathias håller p åatt bygga en blogg till mig så snart kan du få se lite mer av oss :)

Puss och kram

Anonym sa...

hehehee...
glömde säga att det var ju jag...
Maddie.. hehehee...

Therese sa...

hehe. Jaaaa va skoj Maddie!

Anonym sa...

leia is soo cute with the watermelon ,its a very nice picture many hugs from me no name

Anonym sa...

Hallå?! Håller du på spar hockeyfrilla på flickebarnet?! =)
KRAM Din allra käraste vän Nattie

Therese sa...

hihi...ang hockeyfrilla.. ja det liknar ju det. man kan ju liksom inte få ngn frilla direkt.