fredag 6 juli 2007

Jösses!


Redan fredag igen.. har inte hunnit skriva mycket denna vecka...


Har fått en "ny" hobby. Har ju pysslat endel med scrapping på datorn, men har nu provat på riktigt med sakerna jag fick från Leias faster Carro. Å JÖSSES va kul det är! Blir sååå fint! Har suttit nu flera kvällar irad å pysslat.


Mamma kom hit i onsdags å skulle sova över en natt. Vi hade/har super mysigt! Hon hade köpt med sig suschi... mums!! Inte dåligt att äta det till lunch med ett glas vin dessutom. Grannarna blev inbjudna mé. Super mysigt att lyxa så till lunch! Tack mammsen!! Till middag blev det grill. Gott gott. Mamma skötte nattningen med Leia me, man lir ju inte lite bortskämd! Satt då å scrappade lite. I torsdags bestämde hon sig för att stanna en natt till. Jaaaaaa!!! Så igår bjöds vi in till svärmor/farmor på lunch. MMMMM! Sen tog jag å mamma en promis me vagnen så att Leia fick sova lite. Promisen ledde ner till C, mera vin!!!


Idag.. fredag kl 14:12. Mamma e fortfarande här... Ja för oss får hon stanna hur länge hon vill. Vi får väl se. Puss mammis.


Ja Fredag idag, inget planerat för helgen... Men ikväll ska det scrappas.. MÄRKS DET ATT JAG E LITE SMÅTT BEROENDE NU?? Det enda kruxet är bara när man har lite vill man ha MEEEERA! Måste sätta mig ner å framkalla fler kort. De riktigt bra korten på Leia har ju blivit urplockade.. Kanske ska kolla redan nu. Passa på när leia sover middag...


4 kommentarer:

Anonym sa...

hello therese i would like to thank you for the special gift you send , i will keep it forever with me and in my heart that was very nice of you thank you again YOU ARE JUST THE BEST ,from mee ......sister

Therese sa...

åhhhh så glad att DU blev glad.

kraaam.

Anonym sa...

Tack hela familjen Moré och speciellt lilla Leia att Mormor fick rå om henne några dagar. Jättemysig är hon verkligen. Svårt var det att släppa hennes lilla hand så jag var tvungen att stanna några timmar till. Gudskelov att alla barnbarn bor i närheten jag skulle nog inte klara några avstånd till dem. Blir bättre då jag slutar arbeta så jag får rå om dem mer. Puss på er Mormor

Therese sa...

puss puss!