lördag 25 augusti 2007

FINEMANG!


ja det e så det känns med att jobba igen.... får se hur länge det håller.

Skönt att liksom komma hemifrån å träffa annat folk...


Så var det i fredags, hämtade Leia på dagis, går by the way jätte bra! Hon e jätte duktig! hade iallafall super duper ont i ryggen... bar lite för många banan lådor... på fel sätt. Å var lite små trött, nä nu ljög jag... JÄTTE TRÖTT! Somnade när jag nattade Leia å pallrade över mig till vår säng å fortsatte skönhets sömnen där.. vaknade INTE vackrare..känns som jag behöver sova massor! Tar väl sin lilla tid att ställa om kroppen. Så efter endast 2 arbetsdagar var det

-Äntligen fredag....


Idag lördag: klippte Leia... försökte få det någelunda jämn långt...slutresultat: ganska bra...

John har fortsatt att måla verandan. Jag sov middag mé Leia. Grannbarnet Estelle var på besök. Leias största idol just nu. HÄRMA HÄRMA HÄRMA!


Nu lägger John henne för natten, sen ska vi dricka lite vin å grilla räkor.


Imorrn e re dop på schemat å sen måndag igen.....
ps mamsen! tack för lunchen å ALLT! kraaaaam


bilden: från höger William å systern Estelle smaskar glass ikapp me Leia.

Inga kommentarer: