torsdag 27 september 2007

besök

I morse kom några grannar/släktingar in på några koppar kaffe. Det var mycket trevligt vill jag lova. Leia å Angelina .. (se bilden nedan) lekte massor så lagom till att gästerna gick så slevade både jag å Leia i oss lunchen hastigt. Strax efter det somnade Leia som en stock.



Vi har nu bestämt att vi kör på med det andra badrummet med. Renoveringen av det börjar redan på måndag.... så kaoset här hemma fortsätter bara det att det förflyttas en trappa upp. Nu e frågan om man ska ha samma kakel å klinkers däruppe.. eller ngt annat...? vad tycker du?

Själv har jag delade meningar.. fint med samma å skojigt att prova ngn annan sort.... hmmmmm




3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag röstar för att ni testar en annan färg i den andra badrummet, nu när man ändå har chansen liksom! =)
Hoppas ni mår bra! KRAM Nattie

Therese sa...

haha.. har just bestämt att vi kör samma... hihi

Anonym sa...

Har ni grejor kvar är det ju bra att köra samma för det var ju så snyggt. Sedan kan ni komma hem tilll mig och köra på i mitt badrum också tack! Min lilla sötnos ser så glad ut bland alla ballonger och med sin lilla gäst! Kram Mommo