onsdag 17 oktober 2007

nytt golv å nya sockor!!

Lunchade me mamma igår, som vanligt blev d sushi stället mittemot åhlens!

Alltid lika mysigt! mamsen hade stickat sockor, å dom åkte på så fort jag kom hem! Jätte sköna!!! (se bilden)


Jobbar sent idag å imorrn! Känns så himla skönt att kunna vara hemma i lugn å ro innan det e dax att bege sig. Idag tex skurade jag det nya golvet här i köket å slängde ihop en tonfisk sallad i samma veva... lunchlåda. Å nu har jag tid över så jag brygger en kopp kaffe å bloggar lite...






2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj så fint ni har det. Jag tyckte det var fint innan med.

Roligt att höra om folks kommentarer om Dig. Jag sträcker på mig och tänker på att jag faktiskt är Mamman! Hahaha Kram älskling jag längtar att hälsa på er Malin tjatar om Leia bl a! Roligt att Du tyckte om sockorna det kommer lika till Leia -- fast mindre!!

Anonym sa...

Hallå?! Får man göra en beställning på sockor?! Jag vill me ha, de var jättefina!! =) KRAM KRAM! Nattie