torsdag 6 december 2007

11-19.30


dax att jobba sent då. Skönt på ett sätt. Leia vaknade innan oss imorse närmare bestämt kl 06.02. Men tror att hon slumrade till en stund bredvid mig i sängen. Så mysigt att höra hennes små fossingar tassa in till oss på morgonen.


Hon har ju vaknat nu på natten å har velat komma in till oss, det kan man ju inte neka. Men nu har vi inte sovit ensamma i vår säng en enda natt på vääääldigt länge. Så inatt när hon vaknade så la jag mig så där lagom ihop vecklad i hennes säng å somnade bredvid henne en stun sen smög jag mig tillbaks till den lagom stora sängen igen. Å det funkade tydligen. Kände mig jätte utvilad imorse, men nu efter nån timme så kommer tröttheten sig smygande tillbaks känner jag... vill inte lägga mig å slumra till en stund heller för då blir jag väl som ett vrak när jag tvingas vakna för att det e dax att gå till jobbet.


Kan inte undgå att tänka på att jag e hemma ca 20.45 ikväll å ska upp 04.30 imorrn igen, Leia sover när jag kommer hem å har inte vaknat innan jag går hemifrån heller...skruttan.


Imorse när hon å John gick till bilen för att åka till dagis så ropade jag

Hej då älskling!!


Leia:

- hej dåa "älkling"


den karamellen suger jag på idag!


pöss på er!"

1 kommentar:

Anonym sa...

ho ho!!?? Vart är du?! Inte ett blogginlägg på fleeera dar, och ta och sätt in lite mer bilder på Leia =)

KRAMELIKRAM!
Nattie