måndag 3 december 2007

VAB morsan..

Ja jag e fortfarnade hemma med Leia, eller ja jag jobbade 1 ½ dag förra veckan. De ringde från dagis till arbetet i torsdags å berättade att Leia hade kräkits. Så det var bara att kasta sig på tåget. John hämtade upp henne från dagis med bilen å därefter mig i centrum å körde oss hem. Både jag å Leia somnade i 3 timmar på em. Febern har nu alltså hållt i sig sen i torsdags tills imorse måndag. Hade tänkt att gå till vårdcentralen med henne för en undersökning men då hade febern fösvunnit! Skönt! Så nu hoppas jag på att hon håller sig frisk tills på onsdag då planerna är att jag ska tillbaks till jobbet å hon till dagis!

Stackarn verkar som alla bacilusker vill åt just henne! Har väl kommit en ny till dagis när det e dags att gå dit.. Hoppas inte!!!

I söndags (dvs igår) Åkte jag viking line i 12 timmar med jobbet. Årets julbord. Det var riktigt trevligt!


Nu ska jag försöka slänga i mig lite mat medans Leia sover.

Inga kommentarer: