onsdag 30 januari 2008

I dag..

.. ja vad har vi för väder?? Vill ju ha lite sol iallafall. Men känns väldigt låååångt borta för tillfället.

Leia hämtade sin pall å ställde sig i köks fönstret å tittade ut ett tag.


- Tiiittta sooolen, ja ser soolen!
Nä svarade jag. Det tror jag inte, är alldeles för molningt idag.
Ahh svarade hon.
-Men imorgon kanske.

Imorse sov hon så skönt när John väckte mig å sa att kl redan var 7. Mmmmm svarade jag å sträckte liite på mig. Leia får stanna hemma idag. Hon sov ju så skönt i rummet som var mörkt utav det trista vädret utanför. men så mysigt när regnet öste ner för rutan.

Så idag har vi lekt, ätit, lekt å tvättat å städat.

Sen ikväll blir det storhandling när john slutar jobbet.

p & k.

Förresten gossip girl hade ju premiär igår. Såg du det? Jag tyckte att det verkade helt ok.

Inga kommentarer: