torsdag 24 januari 2008

lite bättre



Idag har jag lyckats ta mig ner till nedervåningen å tom ätit lite soppa utan att må alltför dåligt. Snurrade något i huvet under tiden men antar att det beror på att jag inte fått i mig så mycket mat de här 2 dagarna. Men nu hoppas jag att det har vänt. Saknar ju att leka å gosa med lilla skruttan.


Hon kom in till mig imorse å kröp upp i sängen (John har sovit i hennes rum den tiden jag har varit dålig...)


- mysa me mamma! sa hon.
-inte dagis.




Farmor hjälper till att ta henne idag med så jag blir riktigt kry. Annars är jag rätt bra på att ta ut saker i förskott å känner ganska snabbt efteråt att det inte alls var så klokt...








UPPDATERING: Ang sjukskrivningen så blir jag hemma tom 28 februari. Antar att det blir ett till läkarbesök innan sjukskrivningen går ut. Ska på ultraljud den 15 feb å nästa besök hos barnmorskan är den 19 feb.

Inga kommentarer: