tisdag 15 april 2008

Jönköping

Nu har John börjat sin väg mot jönköping där han ska övernatta 2 nätter. Blev lite smått dramatiskt när han skulle ge sig av.. regnet vräkte ner som aldrig förr å ingen puss fick varken jag eller Leia då han har åkt på halsfluss..men han mår bra ändå. Hmmm vi får vänta med att få dom tills han kommer hem å har käkat pencillin i 2 dagar då smittorisken e över.




Imorrn ska Leia följa med mig till barnmorskan å lyssna på bebben i magen samt mäta å väga. Sen drar vi vidare till syrran. De kommer hem från EGYPTEN senare ikväll. Så vi suprisar dom imorrn....




Både jag å Leia blev helt slut. Vi var nere i c i förmiddags en stund å handlade lite mat samt varsitt par skor, då var det fint väder å bägge 2 var pigga å glada. Men så kom vi hem å strax därefter kom regnet.. Jag halvligger i ena soffan me datorn på magen å Leia ligger i andra soffan å kollar på pippi på tv.n. Har tänkt att scrappa lite i hennes album ikväll när jag lagt henne, i min ensamhet nere i köket. Om jag inte somnar jag med vill säga..






Tisdag igen, dags för temat. Himmel:




Bild från Cypern semestern förra somaren. Klaaaaar blåa himmel!



Inga kommentarer: