tisdag 8 april 2008

Tisdags tema -MAT-

Bloggade runt på favorit ställena å ja just det, det e tisdag å dags för "tisdags tema" som jag för övrigt har lyckats komma ihåg vid 1 eller 2 tillfällen....men nu så.


Temat var nu MAT. Å vad kan passa bättre än den här bilden då?
Just nu går det bättre å bättre med just mat.. hon e väldigt kräsen, å bestämd. Vill hon inte ha så vill hon inte. I det här fallet var det yougurthen som funkade bäst. Bilden tog jag så sent som i oktober.
Nu ska jag försöka få tag på faster C så jag kan få skjuts till Leias dagis för att hämta hem henne, det regnar å har ingen vidare lust att knalla då. Skönt nog är det bara månaden ut, sen e det slut på knallandet fram å tillbaks upp å ner för alla backar. I slutet av sommaren har hon förhoppningsvis fått en ny plats på förskolan här bredvid, gu va skönt!! Ja jag väntar tills jag får platsen! När hon väl har kommit in så e ju bebben i magen garanterad på samma dagis!
Just när regnet började så landade då ena syrran m familj i Egypten å ska koppla av där den närmsta veckan. *avis*
Men glad för deras skull! Undertiden de e där e det fullt hus i deras hus, äntligen hemma, ja tv programmet, ska bygga ett gästhus hos dom. Spännande!
kram

Inga kommentarer: