onsdag 19 november 2008

mun blåsor.

Varför?? Dessa j---a mun blåsor alltså. Får tydligen dras med dom ännu. När jag var mindre fick jag dom ofta. Minns när mamma delade morgon smörgåsen i pytte bitar för att jag inte kunde öppna munnen helt pga av blåsan.
Å nu idag e d samma fast jag skippar smörgåsen helt..., har inte haft ngn blåsa på jätte länge, men igår morse dök den upp.. så satans ont. Idag e d lite bättre men känner mig helt förstörd. Kan knappt prata ordentligt. å Leia stackarn vill ju prata å jag blir bara irriterad när jag får ont.

inget annat att göra än att hoppas att d känns bättre imorrn. Men dagen e Lååååång.

kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Prova xylocain lösning,tror att det finns flytande receptfritt på apoteket! De verkar bedövande.

Syster Sussi :-D

Anonym sa...

urs då att få blåsor, själv brukar jag få munsår, lika jobbigt det. Tar ju en evighet innan de läker, och det gör så förbaskat ont när de spricker.. hua!
Kram på dig!/Nattie

Therese sa...

stora syster, tack för tipset ska SPRINGA till C imorrn å hänga på apoteks dörren!!!

NATTIE JA ANDRA DAGEN NU... AJJJJJ!

Anonym sa...

Annars finns de iallafall i tablettform. Varför har du ingen bild på blåsorna ;-)

Kram o tycker faktiskt synd om dig!!!/Syster S

Therese sa...

va inne å läste om salvan.. känns lite läbbigt, men känns faktiskt massor me gånger bättre idag än igår.

Besparar er på bilden.. ingen fin syn.

känner din empati faktiskt. kraaam