tisdag 17 april 2007

Det va för 17 ett slott!!!

Hmmm ang besöket igår....

Huset var så stort att jag höll på att gå vilse..ja nästan iallafall... Inte för att jag själv skulle vilja bo i ett sånt stort hus...men jag kan gärna tänka mig att besöka det fler gånger...

Entren bestod av en jätte stor å bred sten trappa..kom då upp till framsidan, som var som en stor uteservering. Inne i själva huset möttes man av en stor hall, ungefär som hela vår undervåning om inte liiite större. Till höger låg salongen å åt vänster köket med en stooor soffgrupp där man kan ligga å kolla på tv medans riset kokar...typ. Å köksö såklart!Gästrum å badrum fanns också. Å super stora garderober.
På ovanvåningen låg sovrummen. Master bedroom med eget badrum... å det "vanliga badrummet med jacuzzi å en tvätthiss ner till tvättstugan. (praktiskt...) Även ett mysrum däruppe. Ner i den såkallade källaren låg då tvättstugan å poolen med tillhörande bastu å dusch rum å även en liten bar hörna. NICE!!

Skulle bra gärna haft en dold kamera med mig...

Väl hemma i vårt hemtrevliga å plötsligt lilla hem... så åt jag å Leia middag ute på VÅR altan...

Lilla snuttan blev jätte förkyld inatt. Hon är helt svullen i munnen. Det är huggtänderna som vill ut. Stackarn. Ingen feber än så länge. Får se hur det artar sig. Snoret bara forsar ut.. Hoppas att tänderna bryter ut snabbt så hon blir den vanliga lilla glada å ivriga tjej! Klär henne inte att var en sjukling.

Tråk väder var tydligen beställt idag... Vad ska man göra då då...? Städat är avklarat..men hittar säkert nån vrå att dona i....

ska fixa nåt i photoshop nu om jag hinner innan Leis vaknar...

kraaaaam!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå, tog du inga bilder på palatset ;)//Nattie