fredag 11 maj 2007

en heldag ute..


Idag har vi varit ute typ heela da´n känns det som. Det började med en promenix till vivo för att inhandla mjölk till kaffet... överlever inte annars..


På hemvägen stannade vi till vid en större lekpark en bit från oss. Så Leia fick springa av sig lite. Våran granne dök upp... Hennes son William är ca 1 månad äldre än leia. Så de fick leka. Efter ca 1 timme så knallade vi hem alla 4. Det var dax för lunch för både William å Leia. Vi mammor bokade för fika på hennes altan när barnen hade somnat, jag tog med mig en påse nybakt från igår. Där satt vi å pratade å fikade i ca 2 timmar sen vaknade Leia. Hämtade henne å fortsatte ut i lekparken.
William slog däremot rekord...han sov i 3 timmar!!! Sen kom de med ut. Det e sååå skönt med min granne...(minns inte hennes namn däremot..piiinsamt!!) hon e så genomgo! Vi bestämde att i sommar blir det vin å alfapet på hennes altan när barnen sover!! Ska bli så kul, känns som jag längtar till sommaren bara för det!


Imorrn har vi städdag här på gården, får se hur många som deltar... har hört att det tyvärr inte är så många som hjälper till..eller rättare sagt, tar sitt ansvar...hmmm

Grannen å jag sa att vi ska minnsann rusta upp lekparken, tänkte måla den lite.. om det finns färg vill säga. Nu ska det bli ordning!!


nä nu är det soffan å lösgodis som gäller. John är uppe å nattar Leia.


Puss å mys på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

TREVLIG HELG!! /Nattie