söndag 13 maj 2007

ang städ dagen...


Blir så less på människor som inte kan ta sitt ansvar!! Vuxna människor, som inte går ut å tar en kratta å hjälper till. Det var jag å grannen å ett fåtal till som var ute, men efter ca 3 timmar så var det bara vi 2. De andra verkade tycka att det var klart... Man skulle ju kunna hålla på i evigheter. Vi tog för oss lekparken. Så mycket skit rent utsagt! Blir så jäkla irriterad på ung...piiiip som inte kan slänga sitt piiiip godis papper eller liknande i papperskorgen!! Nu är det fint där! Får se hur länge det håller å jag lovar att det är jag som står fastklistrad på balkongen å spanar efter om nån slänger nåt på marken.
Undrar om jag blir en sk BITCH MAMMA....
Idag söndag så har det varit en slöar dag.. förrutom att jag har städat hela huset...
Leia var vaken i 2 timmar inatt. Så jag kände mig inte direkt utvilad idag. Sov med henne i 2 timmar på dagen men verkade inte räcka för mig. Håller tummarna för att hon sover som hon ska inatt! Tror/hoppas att det är tänderna.. att det e därför hon beter sig så underligt.
Å inte nog med det, vad var det för en urusel esc i går? Ruttnade totalt. Tur att jag slog av teven innan omröstningen så man inte tvingade sig själv igenom den.
kram å puss på er alla!

Inga kommentarer: