måndag 14 maj 2007

åhhh vilket härligt väder vi har...

NOT!! Usch å fy å allt!!


Hade planerat att det skulle bli bra väder så vi kunde knalla ner till den stora lekparken som Leia tycker det e jättekul att leka i. Men icke då! Fick till att bli en inne dag.. Får se om det klarnar upp senare. Det ser ganska mörkt ut här, så det e lika bra på at sluta att hoppas på det.


Igår tog jag av Leias alla kuddfodral till sin myshörna å tvättade... va dags för det kände jag..

(min mamma har sytt alla!!)


Så nu är det fint igen! Bytte plats på hennes fina piano med..så nu står det i all sin prakt under fönstret istället. MYCKET BÄTTRE.

(pianot, present från bästaste mamma/ mormor/ svärmor.. ja ALLT)


avslutar med en bild på Leias rum.





5 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ju nu att jag inte har sett hennes rum på tusen ååår! Vad fin bilden blev som du har gjort på väggen!

Pyss å Kraam/Syrran

Therese sa...

mm! Då e det nog på tiden att DU gör ett besök...

En mamma babblar sa...

Verkligen fint rum! Där leker Leia säkert gärna!

(Min lille Robin skulle gärna busa runt i det där rummet också hihi ;)

Anonym sa...

Jaaa,jag skaaaa! Svårt att få tiden att räcka till allt jag viiiill jöööö.../Syrran

Anonym sa...

Det är så roligt att se Leias fina lilla rum med den fantastiska målningen på väggen Du gjort gumman. Puss från en stolt Mamma/Mormor/Svärmor