söndag 27 maj 2007

Mammornas Dag!



Idag är det mors dag!!





Morgonen började med frulle.. efter det begav jag å leia oss till vivo, skulle handla lite ingridienser till tårtan som jag har tänkt att baka och ta med mig ut till syrran idag. (Mamma, Tina m barn..Tevfik arbetar) ska ut till Fam Blomgren.. andra syrran, å grilla ikväll.



Väl på vägen hemåt såg jag våran bil komma farandes.. med John i...

Det tog en stund innan han stannade, konstigt tyckte jag så som jag vevade borde han ha sett mig lååångt innan han kom såpass nära..





När han väl backade tillbaks så förklarade han att han hoppades att jag inte skulle se honom..han skulle ner till C för att införskaffa en present... Min alldeles egna prins! Så gulligt!


Det slutade med att vi åkte ner till C allihopa. Jag valde en fin blomma till mig själv..hihi.





John suckade lite ledsamt... där hade han EN chans att överraska mig.. så kom jag på honom..





Men kom ihåg..





DET ÄR TANKEN SOM RÄKNAS.


1 kommentar:

Anonym sa...

HAPPY MOTHERS DAY TO YOU TESS ::))(from me with no name hihihi)