måndag 28 maj 2007

samtal...


...har gjort en mängd... eller ja hela 3 st viktiga samtal idag..


1:A ringde järnia ang ett lock till kaffe kannan. ( Beställde en ny eftersom jag har tappat våran i golvet, slänge locket till den med..) Det skulle jag alltså inte ha gjort eftersom det inte följer med när man beställer en ny kanna! Så nu får jag vänta ytterligare ett par dagar för att kunna brygga hederligt kaffe..blir så trött.


2:A Ringde mitt lönekontor angående mina semester dagar..Hon var sådär glad..(NOT) så man bara vil piiiiip henne...Men hon fick rätt i slut tampen, bara så irriterande. Mina sparade semesterdagar fanns kvar å jag hade fått rätt antal semester dagar för i år, visste bara inte att de stod lite högre upp på specen. Villket då samtalet gällde.


3:dje å sista: Ang dagisplats... Leia kommer inte att komma in på dagiset som ligger granne med oss. Bläää va ledsen jag blev. Men en dagisplats är vi ju garanterade.. men bara vilket vi kommer att bli placerade på vet man inte ännu.. får besked nästa vecka.. uääääÄ!!


Min kära vän Nathalie loggade in på msn å sände över lite fotografier.. alltid skoj.

Här följer ett på oss 2!


MISS U KOMPIS!!


Vi har gjort såååå mycket skoj i våra dagar!!

kram på re´j å alla andra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er tjejer,
Var rädda om er vänskap! Ni är så fina tillsammans!
Kram Mamma / Gunnel

Anonym sa...

Finns inget som kan knäcka vår vänskap trots att vi inte umgås lika ofta som förr! Ja herregud vilka minnen vi skapat tillsammans =) Kommer du ihåg för 10 år sen när vi tatuerade oss på semestern, då vi sa att det bara är att kolla på våra "fjutt" skorpioner och minnas att vi alltis hör ihop!! hehe!! KRAAAAAM!! Nattie

Anonym sa...

Jösses,dags för dagis redan - stora tjejjen ju!Känns som det var igår hon föddes :-0
Hon kommer nog att gilla dagis,EGNA kompisar o.s.v.

Kraaam Moster Sussi