onsdag 9 maj 2007

onsdag = Top model...

..så var det onsdag igen... härligt! Top Model dags! Har nog följt alla säsonger av den serien!! Me like!

UPDATE: Jahapp då åkte Amanda ut i gårdagens Top model..men det hade jag gissat... Nu börjar det bli lite klurigare att förutse vem som vinner ...



Blir det Melrose, som verkar sååå självupptagen å perfekt..men blir dock väldigt bra på bild!


Eller Eugena.. som ser ut som en fisk på varje bild... finns inget där liksom..men börjar att arta sig något nu på slutet...


Eller slutligen CariDee , som enligt mig verkar mest normal..om man nu MÅSTE välja... Blir ju självklart med väldigt bra på bild....


CariDee Eugena Melrose


Jag chansar på att Melrose vinner.... grrrrrr!!!

Shiit såg vem som vann nu på nätet när jag kollade efter bilder.. Grrr!




Idag hade jag tänkt att jag å leia skulle gå till öppna förskolan i tullinge, det var jätte länge sedan vi var där. Skulle ta en promis dit så Leia kunde sova i vagnen. Hon tar ju lite tid på sig att somna i den nu för tiden...å det e inte så jätte poppis att va där om hon inte har sovit. Kan lätt bli grinigt då.Men det var ju jätte tråkigt väder tidigare idag så jag messade Emma och frågade om hon skulle dit. Troligtvis så skulle hon inte det. Jag bjöd då HIT henne å Erika istället. De kom vid ca 13. Barnen lekte massor. Det var nog första gången som de verkligen lekte alla 3 tillsammans. Leia å Seth gick å ropade "PAPPA". Å gick in i Leias lilla hus. "mamma, pappa, barn såg det ut som de lekte...vi mammor satt å fikade och skrattade gott.
När kl blev ca 17 så började dom att bege sig hemåt. Så kul att ses! Vi har så kul tillsammans! Nästa onsdag ska vi ta en utflykt till skansen om vädret tillåter.

Men ikväll som sagt.... TOP MODEL!!

Inga kommentarer: