onsdag 9 maj 2007

hos äldsta syrran....

BILD: syrran å svågern... ska på maskerad.. thank good...
I går dealade jag med maken om att jag skulle få ha bilen igen.. så kunde han ta den resten av veckan till arb. Så jag gasade iväg till Sussi (syrran) i årsta havsbad. Hade tänkt att vara ute på deras tomt en heldag. Men solen värmde ju inte direkt.. riktigt kyligt.


Jaja nu var jag ju där så det var bara att göra det bästa av det bästa... Åt en goooo lunch!! Suchi hos sussi...*fniss* Sen tog vi en promis. Den ledde ner till havsbadet. Vi hade planerat att vi skulle göra lerkrukor lite fina med hjälp av stenar å kakel fix...

Så plocka sten var vad vi gjorde. Väl hemma hos Sussi igen så hade Leia somnat i vagnen å¨vi satte igång med pysslet.... Blev ju inte riktigt lika fint som i tidningen som vi hade fått tipset ifrån...Men de kommer ju inte att blåsa iväg iallafall... (syrran.. du vet va jag menar ..)




På hemvägen stannade vi till på Willys å handlade lite.

Slängde ihop en pasta sås till middag som jag å Leia avnjöt på altanen. Med lite texas glass till efterrätt


MMMMMM!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sussi!!! ÄR DETTA MIN DOTTER OCH MÅG! UTSLÄPPTA från???????

Jag vet ni är fina i verkligheten vilket lugnar mig betydligt. Thes du är flink med bloggen och jag är ännu flinkare att KIKA! Puss Mammis

Anonym sa...

hihi mamsen!! ja du var snabb eller hade bra tajming kanske man ska säga.. hade precis lagt upp inlägget när du svarade. Kraam

linda m sa...

senaste modet förstår jag.. ha-ha
rosa hår = GRYMT!!

En mamma babblar sa...

Kikar tillbaka. Fin blogg du har och fin Leia förstås! Hur gammal är hon? :)

Anonym sa...

Eeh,VAR hittade du detta vackra kort-direkt ur tidningen "Elle"? Jag tycker att du ska lägga in en bild på det "stormsäkra" konstverket, för du har väl det kvar ;-)

Kul att du kom,nästa gång gör vi ngt riktigt vackert!!!
Kraaaam!