måndag 7 maj 2007

måndag...




...vaknade, blää grått å trist ute. Men såg att bilen var hemma...! Jippie. Ringde genast upp syrrorna...Sussi skulle jobba, men Tina var hemma..mamma ledig hon med ju! Så efter frullen så drog jag å Leia iväg. Var framme vid 10 snåret. Kl ca 11 kom Tevfik hem från hans arb. Då åt vi lite lunch å sen tog vi alla en promis. Jag å Tina fortsatte upp til C å tog en kaffe. Tevfik åkte därifrån till arb igen....

Gick sedan med Tina å hämtade Malin från dagis. Malin tycker nog det e lite roligare att leka med Leia nu när hon kan gå. Tror iallafall att Leia tycker det är lite roligare. Kl ca 17 åkte vi hem å jag lagade korvstroganoff... en av Leias alla favvisar!
bild: Leia får en bamse kram av kusin Malin! Lite smått förvånad....
Får se hur vädret blir imorrn då.
Bild:Kusin Leo... alltid lika glad!

Nu ska jag iallafall kolla på
desperate houswifes!
Bild.snyggingarna kan inte slita sig från spegeln...


Mamsen, Kom snart!!
Du kan ju faktiskt sova här!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha,ledighetskommiteén har haft träff ;-) Tackar för att du tipsade mig om hängstolarna på Hemtex!Kollade deras hemsida,såg ett par snyggare för 199:- Tror att den för 99 ganska snabbt blir solkig,tror inte du det?Ska försöka komma ihåg att kolla på onsdag,jobbar hela torsdag :-(
Kram Sussi!

Anonym sa...

Tjoho! Ja men visst sjuttsingen var det skoj att träffa alla tjejjerna samtidigt, längtar redan till den 5: juni =) Ska skicka över lite bilder nånkväll från Mia, vi får se till att bara inloggade på msn samtidigt! KRAAAM Nattie

Anonym sa...

Hej gumman tack för det! Jag vet att det alltid finns en plats hos mig tack. Roligt att se kusinerna ihop, de kommer att få det roligt tillsammans! Bra att ni träffas ofta så de svetsas samman redan från "småben". Fick hastigt besök av fam Blomgren igår, Vicke tränade så honom fick jag ej se. Åker över ngn kväll både till er och Sussi då vädret blir litet varmare så man kan sitta ute! Fick ett recept på en urläcker räkpaj som jag måste göra tills vi ses!
Krama om varandra från Mormor PYSS PYSS älsklingar!

Anonym sa...

Jaha skrivfelsnisse har lagt sig i min text menar förstås "Jag vet att det alltid finns en plats FÖR mig hos er! Mammis

Anonym sa...

Mammis igen! Det här var ju roligare än vanliga mailen.
Pajkväll snarast bestäms för oss alla då det blir varmt väder el hur Sussi, Tina o Thes. Mammis står för maten! Kramar