söndag 6 maj 2007

SÖNDAG



happ...så var det söndag IGEN! Veckorna går ju 17:tsingen så snabbt!!




Johnpan har åkt & inhandlat saker så vi kan grilla till middagen!! Invigning! GÖTT!!




Leia somnade nu så jag kan sitta här å fixa lite.


Ni "tjatar" om mina favvis bloggar... nyfikna? Lägger upp en lista vid sidan om. ---->




Igår fyllde kompisen Mia hela 27 år!! Själv e jag 26 ett par månader till!! Så hos henne bjöds det på tårta igår. Leia var hemma med pappsen. Skönt å få lite egen tid med brudarna! Så man inte behöver springa efter en ...något nyfiken Leis!! Vi satt iallafall hemma hos Mia å tjöt av skratt mest hela tiden! Det var riktigt kul att få se er igen tjejjor!! Ehh å du Sanna om du läser det här... hur mår du idag? Ont i håret kanske...? Glömde såklart min kamera hemma men ska be min kära vän Nathalie om några så ska jag lägga upp ett par här på sidan!




Vi bestämde en EGEN dag me, den 5 juni varje år så SKA vi ses! En kul å bra idé tycker jag!!


Kom hem vid ca 23 inatt..lite halv läbbigt att köra vägen från tungelsta å hit till tumba när det e mörkt. Massa med fartdårar på vägen... (mamma: jag kör jätte försiktigt!!)




nu ska jag fixa listan rå.


Kram på er!!
EGET COLLAGE: MED BILDER FRÅN GOOGLE

1 kommentar:

Anonym sa...

Så skoj det är med sådana här bloggar. Hur hinner ni med både blöjor, barn och män samt att fixa sådana här roliga sidor med fin text o bilder! Annat var det då jag var ung!Då var det BARA Barn, mat och spisen!!!! Kram gumman och bra att Du kör försiktigt, Du vet hur orolig jag är när ni är ute och far!
Hoppas det går bra med växterna. Kommer ut och kollar snart! Krama om varandra från Mormor