torsdag 14 juni 2007

DAGIS...

Var förbi på dagiset... eller förskolan heter det ju..som Leia ska börja på i augusti. Det var super mysigt.. kändes precis som man önskat å att jag inte känner något som helst obehag att lämna Leia där senare. SKÖÖÖNT!

Sen var det bara att köra hem (tog bilen eftersom det regnade...annars tar det ca en 15 min å knalla) å äta lunch, Leia somnade som en stock efteråt. Vaknade efter ca 1,5 timme. Lajjade en stund innan vi gick över till grannen.(Tack för en super goo middag!! om du läser detta..) Vi var kvar där till ca 20.00. Sen var det bara att sätta på Leia pyjamas, göra välling å borsta tansingarna. Hon somnade ganska bums! Så nu kan mamsingen blogga på... Hittar ju nya favvis bloggar dagligen.. tar liksom en liten stund att gå igenom dom nu.. hihi skoj skoj.

Inget bra på tv idag heller.. hmm får fortfarande suga på tv karamellen den igår.. pussycat programmet. Men det e ju inte helt fel att sitta här i mörkret me datorn i knät i lugn å ro heller. Men det e klart, saknar maken John massor.



bild: Jag & Leia lekte en ny lek..

vet inte riktigt vad man kan kalla den..

Mer än "En plast bunke på huvét"

8 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar in och ville bara säga "hej"....HEJ :-D


P&K Söstra/Moster osv

Therese sa...

hej tebax..

me to söstra, moster...

Anonym sa...

Hej igen ;0) Gud så grinig jag blir!! När kag försöker lägga till dej (provat tre ggr)så hamnar jag på blogspotssida el så står det att sidan ej går att söka... Det är ju lättare å kolla favvisarna var dag om man bara kan klicka sej vidare genom länklistam ju ;0) Vi får väl göra ett nytt försök... Ha de gott sålänge. Kramiz från Malin.

Anonym sa...

Fin blogg

Therese sa...

tack!

Anonym sa...

En blivande astonaut kanske ;)Jättesöt tjej du har!
Kul att du tittade in hos mig, jag har lagt ut recepten idag...
Kram!

Anonym sa...

HEJ

Therese sa...

who..?