torsdag 21 juni 2007

ikväll!!...

UPDATE: Ang receptet nedan... FÖR sött med 3 msk socker.... Ta snarare 1.. Visst en smaksak.. Men det är iallfall vad jag tycker...kram
Bild: från google
... sparade sushin tills ikväll!! Ska bli såååå gott! *oops.. dreglar redan*


När Leia vaknar ska jag prova att göra mig en islatte.. men tyvärr är det ju inte så himlans varmt ute längre... goadare att svalka sig med en sån när det e varmt!!


Har väntat mig regn hela dagen, men det verkar inte komma ngt.. Missförstå mig rätt, VILL INTE HA REGN!


Pussycat programmet igår var bättre än bäst! Började stor böla till duetten med Asia å Melissa R. Melissa R sjunger ju bara så ruggigt fint! ORÄTTVIST! vill me kunna sjunga på andra ställen än i duschen... Sparar er det!...


Imorrn e det ju då dags för misdommar. Vi har bestämt oss för att bara vara hemma å äta gott tillsammans med Johns ena kusin m fru. (Gerorge å Deklath). Skööönt. Vi ska grilla lite gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där såg ju gott ut, far jag testa ngn dag ;0) Ha en bra dag nu å njut av god mat och av din mysiga familj. Stor kram!!