onsdag 20 juni 2007

TUSAN...

... vad dagarna far iväg! Redan onsdag igen å dags för pussycat programmet ikväll kl 22 på 3:an IGEN! Härligt härligt!!





Igår var det premiär för "den elake kocken" på kanal 2 vid 20.00. Gillar det programmet skarpt! Visst e han tuff å kläcker ur sig spydiga kommentarer men han har ju rätt i det han säger, man kan ju inte påstå annat än att han kan sin grej liksom!





Åhhh e sååå fruktansvärt sugen på sushi..igen. hmmm får se om jag lyxar till det lite senare.. John lirar fotboll idag efter jobbet så han kommer nog hem vid ca 20. Lagom "sushi tid".. sitta å mumsa framför teven när förhoppningsvis Leis sover.. Hon e så härligt busig å glad nu om kvällarna så man vill liksom inte bara säga gonatt...





Nä nu kallar bloggvärlden..

Bild: Jag med Leia i magen å syrran Sussi bredvid. Minns det tydligt!! Sussi sa :

- Nu kan jag säga att jag är SMALARE än dig.... *fniss*



Blogg on folks !

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hm,jag minns den kommentaren VÄLDIGT tydligt också,var så skönt att kunna säga så för en gångs skull...När kan jag säga det igen???

/Storasöster!

Anonym sa...

Pussycat dolls serien är jättebra!Urgullig mage =) Hmmm sushi har jag aldrig ätit-kanske ska testa det! =)

Therese sa...

syrran; Ja det vet man aldrig.... inte NU iallafall... ;0)

Johanna: tackar.för komplimangen ang magen. VARNING Sushi är som en drog, man vill bara ha mer å mer å MEEEER!

Susanne sa...

Vilken fin mage :-)
Åh, blev också sugen på sushi...

Anonym sa...

Sandra och jag åt sushi i går. Hade jag vetat hade jag ju tänkt på dig samtidigt :)

/Maddie

Therese sa...

hmmmfff!! ¨

Sparade det tills idag.. John köper på vägen hem från arbetet.. Jummie!!