fredag 13 juli 2007

EN KUL DAG!...

Fast i morse kändes det som.... -Ännu en tråk dag....

Men så loggade Helene in på msn... tänkte: hon jobbar säkert, men jag skrev en rad... Hon var hemma! Sin första semester dag. Hon å dottern Tyra kom över hit. Vi var ute å lekte en stund innan det blev lunch dags för kidsen å efter det dags att sova.. för dom då. När de slaggade så satt vi i lugn å ro och åt lite lunch å funderade om vi skulle åka till lekslottet när de vaknat. Sagt å gjort. Kl ca 16 var vi där, massor av barn! Tydligen ska de ha stängt nu i 2 veckor så verkade som om ALLA visste det å passade på att gå dit just idag....

Barnen lajjade omkring på varsitt håll. Efter 1 timmes spring så packade vi in oss i bilen och åkte hem. När vi kom hem så ringde jag John... : pizza idag? Jupps!


När jag hade smällt i mig min så blev jag sådär mätt som man bara kan bli av just pizza... bläää mätt..

Sen gick vi ut å rörde på oss lite... Ut till lekparken..


Nu tycker jag att Leia bör somna som en stock ikväll efter allt röj, men det tar väl som vanligt ca 1 timme att natta henne... förstår inte när det ska ge sig... förr kunde hon ju somna på typ 15 min iallafall.... men nopps! Inte nu inte. Johns tur att lägga inatt.. så jag kan sitta här framför datorn å surfa runt!


Nu återstår bara 4 dagar.. sen:: Cypern HERE WE COME!!!

John har semester nu, så det känns skönt. Ska försöka hitta på ngt att sysselsätta sig med nu tills vi i princip drar till arlande...


Lördag: Leias faster Claudia kommer hem från en 3 veckors lång semester i Spanien. Så då ska vi träffa henne...


Söndag: inget planerat.. ska nog försöka slänga ihop en slags packnings lista, som jag ändå INTE kommer att följa...


Måndag: shoppa alla saker som ska shoppas inför resan.


Tisdag: packa.....


Onsdag: packa... dra till arlanda....


3 kommentarer:

Nhalie sa...

Trevlig resa!! Hoppas ni får det myspys med massa sol och bad! Vill se massa foton när jag kommer till er och hälsar på när ni kommit hem. Och vem vet, kanske kan man ta ett glas vin eller två, jag har ju semester då!!! Jippie!! KRAM Nattie

Therese sa...

jaaaaa!

Anonym sa...

Tack för ert sms att ni kommit fram till Cypern. I vanlig ordning ringde jag Arlanda och tog reda på om planet kommit iväg ordentligt. Var nämligen ordentligt orolig då ni for iväg i den rejäla blåsten. Mamma är ju alltid litet överdrivet orolig för sina döttrar med familjer men man kan inte göra om sig. Tycker det känns bättre att bry sig om varandra det har man igen sedan! Puss på er och ha det skönt. Hoppas man får se några rader o bilder från er semester! Bamsekram Mammis