torsdag 12 juli 2007

UNDERBARASTE BÄSTASTE MAMSEN!

Vid ca 10 imorse ringde mamma å sa åt mig att hon vill ha kaffe när hon kommer...

-okej!

Så kl ca 20 över 11 kommer älskade mamma/mommo å bästaste äldsta syrran Sussi.. Jag å Leia stod i sovrummet å spanade ner från fönstret... Vi såg dig där uppifrån Sussi. hehe, här kan ingen smyga... Visste inte att hon följde mé, så de tänkte väl då överraska oss.. Ser allt!....

Med sig hade de en super smarrig längd, (kaffe br´ö) mmmmm smaskens.
Å mamma hade shoppat loss ordentligt på panduro, massa då menar jag massa fina scrapsaker . Blir ju helt salig. Löööv it!! Tack igen mammis! Mammor dom kan dom!
Pöss!

De stannade på en kopp kaffe å lite bs med Leia, sen åkte dom. Mycket trevligt med besök! Usch detta regn alltså. blääää. Tur att vi drar till cypern på onsdag... men enligt aftonbladet ska värmen komma imorrn... Skulle vä vara typiskt om sommaren kommer just när vi åker....jaja bjussar på det.

Nu ska jag kika lite i inspirationsbladet till scrapbookingen...

Inga soliga kramar här inte....

9 kommentarer:

Anonym sa...

Heeellooo!Det är förbjudet att spionera innan man får gäster!!! Jag trodde i min enfalld att snickaren skulle vara är då jag kom hem,men vilken långnäsa!Kul kille det där,hux flux borta ett par dagar :-( Jodå,solen SKA komma snart :-) Efter regn kommer... Pöss Å Kram!/Sussi

Anonym sa...

Vad roligt att se att Du har ett fint intresse Thes som jag gärna uppmuntrar. Ta vara på tiden och gör Dina fina album som kommer att bli värdefulla för lilla Leia sedan. Roligt att Du uppskattade vårt lilla korta besök.
Kram på er Mommo

Ann Parknert sa...

Vi får nog byta email-adresser så vi kan snacka lite mer privat hehehe! Finns ju mkt att säga om scrapping eller hur?!

Ang förvaring så har jag alla möjliga o omöjliga lösningar, men nästan aldrig i org. förpackn för det tycker jag är svårt att få till när så mkt är olika stort. Jag har massor av plasburkar o mappar o bös! Det samlar på sig... :-D

skriv gärna till ninni73a@gmail.com! kram på dig!

Therese sa...

Ninni: abolut kan vi göra det.. ehh stämmer mail adressen.. ser lite mysko ut..?

Sussi: kan man knappast kalla .. snickare. va?

Mamma: Uppskattar ALLTID besök. Kraaam

Anonym sa...

Nä,ingen kill e jag kan rekomendera..Skulle komma 9 idag,kom halv tolv- MORR!
/Kram Sussi

Ann Parknert sa...

emailadressen stämmer, utropstecknet hör inte dit....! :-D

Anonym sa...

hej sötnos och din mamma!

cypern?! How nice!
Vi är på landet.
Kan väl höras efter att ni kommit hem.

KRAM
Maddie

Ann Parknert sa...

Va glad för att du har en sån go mamma, deeeet har inte alla du!

Anonym sa...

Wao vilken present! Förstår att du blev glad:)