måndag 9 juli 2007

whaaa!


E alldeles sprallig å skakis!! Vi SKA åka på semester om ca en vecka! Ska bara bli SÅÅÅ skönt! Helt underbart. Å jag e säker på att Leia kommer att stormtrivas!! Bada bada bada!

Planet lyfter 18:45 på onsdags kvällen (den 18:nde) Så förhoppningsvis somnar Leia på planet... å sover hela vägen fram.. kanske ända tills vi kommer till hotellet.. I wish!


Mitt 211.. favvis program har premiär imorrn med! SO YOU THINK U CAN DANCE. Å såå bra! Himla mycket sååååå idag.. Men jag känner mig bara sååå gla.. hihi. Den elake kocken e ju såklart imorrn me på tv. Missade förra veckan. Å så onsdag pussy cat dolls... hinner med en vecka till.. sen drar vi. Då får jag ställa in teven. Vill ju inte missa ngt. Å inte nog med det. Hell´s kitchen börjar I DAG!!
haré alla!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Kul att du kommenterat inne hos mej!
Självklart ska vi byta tips och idéer, sånt tycke rjag är så himla kul. Presenter är mycket roligare när de är personliga, tycker jag i alla fall. =)

Anonym sa...

Guuud vad härligt!Känner igen den där känslan!Spännande!

Therese sa...

pirr i pirr!

Nu återstår då bara ca en miljard saker som behövs inhandlas!

Anonym sa...

Vi drar till Mexico i slutet av januari nästa år set är typ hundra år kvar... men det ska bli jättehärligt!!! =)
Nattie

Anonym sa...

så det är typ hundra år kvar ska det stå...

Therese sa...

nicigt värre!!!