måndag 13 augusti 2007

tror knappt att de e sant!



Leia e ju bara såå duktig! *stolt mamma snack*



Idag var hon på dagiset utan mig en hel timma! Ja satt i fika rummet med en kopp kaffe å korsordstidningen i högsta hugg, nice nice, me like!



Imorrn ska jag lämna henne å traska hem en stund... lite läbbigt, hon ska vara där i 2 timmar imorrn å till ock´h med stanna på lunchen. Kommer nog att kännas jätte konstigt att vara här hemma en stund när hon e på dagis... va ska man göra då liksom. Jag tror nog att jag kommer att vara helt tom i skallen å bara tänka på henne.... fjantig man e va? Men det sköna är att jag ser ju på henne hur kul hon tycker att det är att vara på dagis!! Det e ju skönt! Känns bara som jag går å väntar på bomben.. när ska hon bli ledsen.. hoppas ju förståss på att hon inte kommer att bli det ngn gång ever! Men det e ju vad jag har försått jätte ovanligt.... Usch vill inte att min lilla tjej ska bli ledsen jue!!




ytterligare ett kort från Cypern påLeia






Nu har nedräkningen på mina "hemma" dagar börjat för mig med...




.............endast 8 dagar... sen e det jobbe som gäller..




Igår var jag hos äldsta syrran i årsta havsbad med mamma, Malin å Leo.. å Leia förståss.

Fam Baytorun flyttade så vi var där så de kunde flytta ostört! En super mysig dag. Var ute hela dan å barnen lajjade massor! Mycket skratt blev det både från oss vuxna å barnen!



BALLONG TAJM! mommo, Malin, Leo å Leia!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman vad snabb Du är i vändningarna med kort. Roligt att ha dem alla tre med mig också! Puss och gärna MERA kort och läsning! Kram Mammis

Anonym sa...

Ja Du Thes, det var länge sedan jag skrattade så gott åt Leia och Malin som var uppe och hoppade i studsmattan och skulle lura oss! En härlig dag! Kram på er alla mina stora och små barnbarn

Anonym sa...

Tja!
vart hittade du dom??! Jag har letat men jag hittar inga.. =(
Nattie

Anonym sa...

Gud vad sooottt leia ar pa fotona , plus alla andra som ar med , va BRA att leia tycker om dagiset ,,, ja tess det ar inte roligt att borja jobba igen , but the count down 8 days will go by soo fast ,,, to start work , say hello to your mom she looks soo nice on the picture , men tess ha det sa bra kramar till dig o leia (av mig with no name )(sister) kram