lördag 17 november 2007

gårdagen var okej...

maten: 4 olika pastarätter fanns att välja på... vi valde ngn med kyckling i, kunde gjort den godare själv. Men resataurangen tycker jag var mysig. Stolen.


Teatern var okej den med inte tråkig men inte asbra heller. Ulf brunnberg var ju såklart super! Diggar honom. Han ser ju så snäll ut! Påminner lite om pappa, det jag minns utav honom dvs vitt hår....

Leia sov os svärmor så sovmorgon fick vi här hemma. Ända till 11 sov vi!


Leia å jag har bla suttit å tittat på kort idag då vi bläddrade förbi det här....



Hon utbrast LEO!! eller ja EO...

näää sa jag, det är ju Leia när du var bebis.


Då sa hon överlyckligt... NATTIE!!!

jaaaa det e Nathalie.


nu ska jag sätta mig å scrappa lite så Leias album blir klart i år iallafall...

kanske till och med ska blanda mig en cosmo...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hon är för gullig Leia!! Jag hoppas vi kan ses snart igen =)
Men jag kan inte minnas att hon varit så pytteliten som på bilden, gud vad tiden går fort!! Kul att ni fick en myskväll du och John, nu ska jag gå och lägga mig =)
Puss o kram! Nattie