fredag 16 november 2007

teater & middag för 2

Det e det jag å John ska göra ikväll! På tiden att vi kommer iväg, fick den i födelsedags present at tina å tevfik när vi fyllde år FÖRRA året...
Myspys!

Idag tog jag Leia till vårdcentralen för att kolla upp hennes ögon, visade sig att vara en infektion. Så doktorn skrev ut en salva. Hostan envisades jag om att jag ville ha ngt åt. Hon har ju hostat nu kvällstid i flera månader.

Väl nere i C å inne på apoteket var givetvis salvan till ögonen restad överallt!!! Skulle ringa tillbaks till doktorn för att få ngt annat.. lunchstängt!! Blir man glad eller.

Så nu ska jag försöka få tag på henne så John får hämta ut det på hemvägen.

kram på er, ha en superkväll! För det ska jag!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt att John och Du fick komma ut litet på egen hand, man behöver faktiskt det! Skönt att få sova ut förstår jag!!!
Tina och Leo är förkylda hemma stackarna! Tevfik har det tufft nu stackarn med allt och ombyggnad mitt upp i alltihop!
Pyss hörs i veckan om lunch, jag kan dock ej må och on. Gärna fredag då jag förhoppningsvis känner mig litet piggare efter halsförkylningen!! Puss Mammis