lördag 10 november 2007

partajj!!






Ikväll e det just d PARTAJ hos Nathalie.






Ska bli super kul! HAR LÄNGTAT HELA VECKAN!






Igår var vi n¨å gratulerade Charlie på sin 17 års dag! Jösses va tiden går! (För er som inte vet är det mins äldsta systers son)






Malin å Leia busade massor som vanligt. Dom e bara så söta ihop, gick å höll handen.Å lilla Leo bara gurglar å skrattar hela tiden!






Vet inte om jag e nöjd med nya kameran.. Den e jätte snabb men den gamla tog MYCKET skarpare foton. Vet inte om det var för det var för att det va så mörkt hos syrran igår som korten blev så gryniga. Visst har jag tagit skarpa bilder med den nya med, men tycker att med den gamla blev det skarpa bilder jämt. Testar en stund till...

tex den här bilden blev ju relativt skarp.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hm,appropå kameran...jag såg den bilden som du tog IN i min näsa...den var väldigt skarp!Va en jättekul kväll! För er sominte vet om lillasysters IQ kan jag berätta följande:Vi satt och pratade om norska uttryck, och jag berättade att jag för en gångs skul hade köpt skalade räkor och då undrade om ngn av syrrorna visste vad som stod på påsen? Varav Tes blixtsnabbt svarade - ULLMO! (plats för gapskratt!!!!) Det jag ville ha fram var att det som "PILLEDE REJER"... Jag kunde inte prata på en lång stund!!! -Tes ibland är du så....Jag säger bara koka ägg", du kan väl förklara för dem som inte förstår :-D//Pösssss o Kram-Sussi!

Therese sa...

*harkel...*

jaja na vaddå det finns väl inte ngt att förklara...?

GLÖM DÅ INTE andra syrrans "gissning"... PANDURO.. var det mycket bättre... ännu mera plats för gapskratt!

Anonym sa...

JAg måste ha det sämsta IQ nånsin, för jag fattar inte... =(
Nattie

Anonym sa...

Ullmo var ju ett korrekt svar dumma eller hur Thes! Pyss på er söstrar från Mammis