söndag 4 november 2007

TACK!!


Vill bara tacka alla nära å kära för super fina presenter!



Tack så hemskt mycket!

super fina tröjan m leggings å halsband från syrran: har idag.

Med pilgrims örhängen från jenny.


Martini glasen från Nattie ska vid tillfälle avnjutas med cosmopolitan i å tända de super fiina ljusen.


Handdukarna å badlakanen från sanna, mia å linda hänger på sin plats! blev jätte fint!


kläder från gina tricot ska shoppas i veckan med presenkortet från syster tina m familj. Vinet tar jag en annan dag...


massa kläder å fina strumpor å väskan å ja ALLT!! Från bästa mamma! Å godaste smårgåstårtan oxå!!


fin handduk från moster å morbror.


å tårtan å pengar från svärmor å svärfar.


Nu e man då hela 1 år äldre...


kram


4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du gillade dem! Du fick mycket kläder ser det ut som - roligt!Väntar på manekängbilderna rå ;-)

/Sussi

Anonym sa...

Tack själv för allt!! Så roligt att träffa på dig och Leia, och jag diggar att hon säger "Nattie" hehe Gullungen!! Ser fram emot när jag blir överbjuden på lite cosmos!
Puss vännen min, vi ses på lördag!!
KRAAAAAM!! Nattie

Anonym sa...

på?? Det ska stå både dig och Leia.. *måndagsförvirring* hehe

Nattie

Anonym sa...

Hej gumman, födelsedagarna haglar över oss i okt, nov! Jag är snart klar med Dina långa benvärmare puss puss.