onsdag 2 april 2008

alldeles underbar dag!

Började med att vi vaknade 10.37... skönt, men blev lite stressigt. Jag hade planerat att vi skulle äta frukost i lugn å ro och därefter tagit en lugn promenad å blåsa lite såpbubblor på vägen ner till c och därefter till tågen in till city. Istället blev det till att blanda en flaska välling, å slänga på sig ngt att ha på sig. Å jäkta ner till c, en rask promenad... å in på pressbyrån för att handla lite "tåg snacks". Leia älskar att åka tåg å sitta å prata med helst alla på tåget. sötis! Väl inne på centralen gick vi till mommos jobb, Leia sprang in!!

Avnjöt en gooo lunch på karlsson å co. Leia åt jättebra! Första gången på jag vet inte hur länge. Efter det blev det fruktshopping på hötorget. Leia fick provsmak från typ alla..
Tebax till mommos jobb för en kopp kaffe. Kl ca 16 gick vi därifrån å tog tåget hem. Leia lekte lite med såpbubblor på altanen medans jag stekte lite pyttipanna. Nu sover hon gott lilla sessan!

Puss mamma/mommo! Å tack för en fantastisk dag!

Nu ska ja strax kolla på top model på tv3. Å efter det barnmorskorna på ettan.. inspelat eftersom det går samtidigt som top model. Efter det har ju pussas å kramas premiär på femman. Det verkar super skoj!

en riktig tv kväll med andra ord.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv mina små älsklingar. Jag blir så varm i hjärtat att se er utanför dörren till mitt arbete! Det var jättetrevligt och roligt att Leia åt så bra! Hon har verkligen blivit en tuff liten tjej som charmar alla. Mormor är så stolt. Längtar till 2 maj då jag får låna henne igen kanske tillsammans med kusinerna! Puss o kram