tisdag 1 april 2008

lögn...

Ljög visst.. har inte hunnit/orkat lägga över bilderna till datorn från kameran.... en annan dag.





Nu är det fin fina vädret här! Snälla kan det inte fortsätta? Bara så skönt! Vi har varit på promenad varje dag nu, sen i måndags. Leia har inte varit på dagis.... hennes kvälls rutiner har rubbats något, hon har helt enkelt inte kunnat somna i tid för att sedan morgonen efter vakan vid 07. Hon har sovit så sött så jag har enkelt belutat att hon kan stanna hemma med mig. Myspys!!





Imorrn ska vi in till mommos jobb å äta lunch tillsammans!





Blev sjukskriven april ut med. Barnmorskan ringde i em. Tycker bara att de kan ta tiden ut, om jag inte kan arbeta nu så lär jag ju inte kunna göra det senare heller.... juh!!




samma snygga min.... över: Leia för ngn vecka sen
under: Leia i april 2007.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Samma lilla min vad gulligt!
Puss Mommo

Anonym sa...

DEN minen känner jag igen!Vikll minnas att jag har en bild på denna min på en viss liten fröken tagen för sisådär 26 år sedan ;-)

PYSS/Söstra!