onsdag 14 maj 2008

Blä för vädret den här veckan, Men förra veckan va kanon!!

Perfekt avslutning på en bra vecka "firade" vi i söndags. John kände sig dålig, eller ja han va faktiskt riktigt dålig. 39,5 graders feber. Så vi, jag å Leia åkte till syrran i årsta så han fick ligga här hemma ifred å vila. Där njöt vi av solen å va ute hela långa dagen. Grillade pp kvällskvisten å Leia slocknade i soffan runt 6 snåret.

Väl hemma igen vid ca 20, å maken var inte bättre. Idag onsdag e han fortfarnade hemma men idag första feberfria dagen. Imorrn ska jag till barnmorskan å Leia får följa med. På fredag ska vi in till stan å luncha me mamsen/mommo.

Håll utkik efter inslaget äntligen hemma som utspelar sig i årsta havsbad. Syrran. Stugan blev superfin å känner mig verkligen sugen på att övernatta där i sommar..

kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hellu!! När var det stugan sändes i tv? Jag är ju nyfiken på att se hur det blev =) KRAM Nattie!

Anonym sa...

Ciao Nattie!

Den 27 maj och den 3 juni sänds avsnitten. I första avsnittet är nog Charlie med och målar, i andra är vi med hela högen (och ser sååå förvånade ut..)Få se om du känner igen Charlie o Victor,det var nog ett tag sedan du såg dem sist tror jag ;-)
Kram Sussi